NOTD: Dior addict 670 & reindeer nails


Pozdrav! Današnji post je o novogodišnjem manikiru koji sam za sebe izabrala.
Kako sam u postu ESSENCE - 29 glam girl, predstavila divnu crvenu boju, pogodnu za praznike. Ja sam je malo oplemenila, dodala sam Dior addict 670 lak, koji je bogat sitnim šljokicama.


Ovo je tester dior laka, tako da ja ne znam da li može da se nađe i dalje u prodaji. Ima tanku četkicu i veoma lako se nanosi. I sa top coat-om traje mi već nedelju dana, a da se nije nigde ošetio. Tako da sam sa trajanjem oduševljena!




Koristila sam:

  • Aura The strong harener bazu za nokte
  • Essence - 29 glam girl (1 sloj)
  • Dior addict - 670 (1 sloj)
  • Seche Vite top coat
  • Ulje za zanoktice sa aromom kokosa ( koje možete nabaviti u Alexandar prodavnicama)


Posle nekoliko dana mi je dosadio ovaj manikir, tako da sam morala malo da ga ulepšam.

Na palcu i na domalom prstu sam nacrtala irvase, iako moja mama kaže da to ne liči na irvase, ja mislim da su prilično dobro ispali. 






Sa bež bojom napraviti veći polukrug i sa četkicom iscrtati male uši, zatim manji polukrug napraviti sa crvenom bojom, što predstavlja nos. Crnim lakom i tačkalicom napraviti oči, i "tapkanjem" napraviti rogove.



Ovo mi je drugi nail art u životu, tako da za početnika nije loše. Potrebno je samo malo dobre volje i veoma lako ćete napraviti ove slatke irvase.



Za irvase sam koristila:

  • Essie - Sand tropez
  • Essie - Toggle to the top
  • Golden Rose 287
  • Tačkalice
  • Staru četkicu od ajlanera

    Kako vam se dopada manikir? Koliko ste vešti u nail artu? Da li volite da crtate po noktima?
    Do narednog posta ♥

Коментари

Популарни постови