La Roche-Posay EFFACLAR DUO [+]




Toliko dobrih stvari sam pročitala na internetu o ovoj kremi, bilo je i onih loših, ali sam ipak odlučila da je isprobam. EFFACLAR linija je namenjena za probleme masne kože i kože sklone nepravilnostima. EFFACLAR DUO + obećava da su pore očišćene, nepravilnosti smanjene i da koža izgleda čisto i glatko. Krema ima 40 ml, ja je imam od novembra i nisam je ni do pola potrošila, nanosila sam je samo na bubuljice, ne na celo lice, tako da može dosta da traje. Nažalost, nisam zadovoljna ovom kremom, osetim peckanje kad je stavim na bubuljicu, ali nikakav efekat ne vidim.
U Duo + verziju su dodali Procerad koji bi trebao da spreči nastanak fleka od bubuljica.
Meni su fleke još više bile izraženije od ove kreme, apsolutno mi nije pomogao u sprečavanju flekica, još je i odmogao.

Kremica je lagane, gelaste formule, lako se razmazuje i veoma brzo se upija.
Na sreću mi nije napravio dodatni haos na licu, ali nažalost nije mi ni pomogao

Sastav:

La Roche-Posay proizvode možete naći u boljim apotekama, ja sam ovu kremu platila 1300 din, u Srbotrade apoteci, dok je u drugim apotekama skuplja.
Da li ste Vi koristili ovu kremu i ako jeste, da li ste bili zadovoljni učinkom?

Do narednog posta♥


Коментари

Популарни постови