EMPTIES #2


Prošlo je dosta vremena od kako sam napisala prvi Empties post. Dosta stvari se od tad nakupilo, pa da krenemo.



DOVE BODY MILK - Ima prijatan miris, veoma blag, solidno neguje, treba mu dosta da se upije. Ništa posebno, neću ga kupiti ponovo.
JESSA losion za intimnu negu - Odličan, već treću bocu kupujem. Ne izaziva mi iritacije i prijatnog je mirisa.
NIVEA gel za tuširanje -  Standardni proizvod koji uvek imam u kupatilu, gelovi imaju lep miris, ne isušuju mi kožu. Već sam kupila novi.
OLEA mleko za telo - Oduševljena sam! Jako je lagano mleko, koža ga odmah upije. Ima odličan sastav. Na miris sam se sad navikla, u početku mi se nije sviđao. Kupiću ga ponovo.
Nivea dezodorans - Super mi je, ne stavljam ga direktno na kožu jer poseduje aluminium. Miriše puderasto. Kupiću ga ponovo.
BABYLOVE gel za kupanje -  Odličan je, ne isušuje kožu, ne poseduje boje, parafinsko ulje, ne sadrži sapun i na biljnoj bazi je. Kupiću ga ponovo.
SYOSS regenerator - Nije mi se svideo. Ništa ne radi na kosi, kosa mi bude lepša i bez njega. Ima dosta boljih u drogerijama za manje novca. Neću ga kupiti ponovo.
SCHWARTZKOPF pena - Ovu penu mnogo volim, odlična je. Lepo mi oblikuje lokne, a da ih ne ukruti. Sigurno ću kupiti ponovo.
REDKEN krema za definisanje lokni - Dobra mi je bila, takođe lepo oblikuje lokne. Mislim da se ne proizvodi više, tako da je neću kupiti ponovo. :D
OLEA uljani skidač laka - Veoma lako skinem lak sa noktiju sa njime, odličan je. Sigurno kupujem ponovo.
NIVEA vlažne maramice - Ne znam da li imaju da se kupe kod nas. Ja sam oduševljena sa njima. Veoma lako skinem šminku sa njima, bez ikakvih iritacija i isušivanja kože. Kupila bi ih ponovo.
DIKLA krema za negu noktiju - Koristila sam je odmah kad sam skinula gel sa noktiju, jer su moji prirodni nokti bili u užasnom stanju. Jača nokte i hidrira zanoktice. Kupiću je ponovo.
CELL 1 krema - Pisala sam o njoj u ovom postu.
LES NATURELLES piling -  Veoma blag, poseduje sitne čestice koje odlično očiste kožu. Kupila bih ga ponovo.
BALEA višenamenske kremice - Dolaze u preslatkom pakovanju, po pristupačnoj ceni. Osim prelepog mirisa, pružaju i hidrataciju (iako nisam očekivala), odlične su mi bile za ruke. Zamenjene su drugim novim Balea višenamenskim kremicama.
NIVEA krema - za sve, bukvalno. Uvek mora da se ima u kući barem jedna klasična Nivea kremica.
THE BODY SHOP body butter - Ima lep miris, fino neguje. Ali stvarno ne razumem cenu od 10e za 50ml. Nisam sigurna da li bih kupila ovaj proizvod ponovo, samo zbog cene.
LANCOME hypnose maskara - Još nisam našla savršenu maskaru za moje trepavice, imam jako male trepavice, i malo ih je. :D Bila mi je okej maskara, ništa posebno. Ne znam da li bih je kupila ponovo.
ESSENCE gel za obrve - Odličan proizvod, jednom kad pređem preko obrva sa njim, one ne mrdaju. Nanosim ga posle popunjavanja obrva senkom i ceo dan mi izdrže obrve (:D), zahvaljujući njemu. Kupujem ponovo, definitivno!
HELENA RUBINSTEIN sjaj za usne - Moram da bacim, jer je promenio miris. Ne želim nikakve infekcije.
ENF ulje za negu zanoktica - Miris kokosa, je jedino što mi je bilo ok kod ovog proizvoda. Ne neguje zanoktice uopšte. Brzo se upije i onda se javi opet osećaj suvih zanoktica. Na deklaraciji je napisan sastav neke baze/laka za nokte i to mi se ne dopada. Neću ga kupiti ponovo.
GOLDEN ROSE 329 lak za nokte - Detaljnije o njemu možete pročitati u ovom postu.
ESSENCE BTGN top coat - Odličan nadlak, šteta što kod nas ne može više da se nadje. Daje lep sjaj i brzo se suši. Jedina mana mu je pakovanje, jer ne može da se vidi koliko je proizvoda ostalo. Meni se na polovini zgusnuo, pa sam koristila ovaj ražređivač sa slike. Kupila bih ga ponovo.
ESSENCE 29 glam girl - Detaljnije o njemu u ovom postu . Moj omiljeni lak! Nema ga više u prodaji. :(
DAPLEX razređivač laka za nokte - Koristila sam ga za Essence nadlak i odlično se pokazao. Cena je ispod 200 rsd za 10 ml. Imajte na umu da u sebi sadrži toluen, pa ga nemojte ubacivati u lakove koji su 3-free, 5-free.
ELIZABETH ARDEN ruž - Imam ga jako dugo. Veoma hidrira usne i ima prelepu rozikastu boju. Kupila bih ga ponovo.
AVON korektor - Nije mi se svideo, nije mogao da prekrije neko malo crvenilo.  Ne bih ga kupila ponovo.

To bi bilo to za današnji post.
Da li smo koristili neke iste proizvode? Kakvi su vaši utisci o njima?

Do narednog posta♥

Коментари

  1. Uh, pošteno si trošila :D Posebno bravo za lakove :D

    ОдговориИзбриши
  2. U poslednje vreme sam pocela da bacam proizvode prazne bocice, jednostavno ne mogu vise da ih vucem po kuci :D Dosta si proizvoda potrosila, nadam se da si uzivala u njima ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Uh ti si se baš mazala :D :D Volim NIvea i Dove proizvode :D

    ОдговориИзбриши
  4. Dikla je dobila novo pakovanje i naziv, a proizvođač kaže da je poboljšana formula, moja Dikla je pri kraju i jedva čekam da probam novu verziju jer se i meni baš dopada. Balea kremice nisam još potrošila, šteta stvarno za BTGN, Jelly mi je bio dobra zamena ali ni njega nema više. :(
    Sve u svemu, svaka čast, baš si vredna bila! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još nisam probala tu novu verziju, moraću je uskoro nabaviti. Nervira me kad povuku neki proizvod koji je bio odličan, a Jelly nisam stigla da probam. :D
      Hvala lepo. :D

      Избриши
  5. Damn, koja hrpa proizvoda, čak i lakova ima :D Ja se iskreno ne sjećam dal' sam ikad potrošila kojeg u cijelosti (ako ne ubrajamo bazne lakove i nadlakove) :D Btw i meni se BTGN zgusne pred kraj. Moram pod hitno nabavit neki razrjeđivač jer mi je šteta bacit.
    I ja imam ultra kratke i rijetke trepavice. Moje trenutno najdraže i jedine maskare koje naprave čudo od mojih trepavica su: L'Oréal Paris Double Extension Beauty Tubes i Maybelline Lash Sensational. Preporučam ako još nisi probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha meni se često desi da potrošim celu bočicu, ono što se zgusne uspem da oporavim sa razređivačem tako da ne bacim pola proizvoda. Obavezno uzmi neki razređivač, stvarno šteta je da se baci. :D
      Nisam probala te maskare, hvalaa ti puno na preporuci! :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови