ESSIE - LILACISM


Današnji post je posvećen laku koji je idealan izbor za ovaj vremenski period. Reč je o nežnoj lila boji. Moram vam priznati da nisam veliki ljubitelj ove boje. Smatram da ne stoji lepo na mojim noktima. Kad god bih gledala koji ću lak sledeći da mažem, uvek bih ovaj zaobišla.
Sad mi prija da kada bacim pogled na nokte, vidim neku nežniju boju, jer su u poslednje vreme samo "vrišteće" boje dolazile u obzir.
Essie lakovi su moji omiljeni, smatram da su odličnog kvaliteta. Cena im je nešto viša(950 din.), ali uvek se mogu naći na super popustu.
Lilacism je odlična nijansa za sve ljubitelje pastelnih boja, formula je odlična, dovoljna su dva sloja za potpunu prekrivenost. Ima sjajnu završnicu i brzo se suši. Na slikama imam samo dva sloja laka, bez nadlaka.

Zamolila bih vas za predlog šta bih mogla da koristim od preparata za nokte, postali su jako kruti i ivice se uvijaju.
Uzela sam čuveni Alverde serum, tek sam počela da ga koristim, videću kako će se pokazati.

Takođe mi recite koji proizvod koristite za negu zanoktica? Da vam se pokazao kao dobar.

To bi bilo to za danas. Kako vam se dopada ova nijansa? Da li imate neke slične u kolekciji?

Do narednog posta♥

Коментари

Популарни постови