Moja kolekcija lakova za nokte

Danas sam Vam pripremila post o kolekciji lakova za nokte koju posedujem. Nije tajna da mnogo volim lakove i uživam u različitim nijansama. Nemam neku ogromnu kolekciju, ali nije ni najmanja. Smatam da imam dovoljno lakova. Naravno da su novi lakovi uvek dobrodošli. :D
Ostaviću Vam linkove ako sam o nekom laku pisala.


Počinjemo sa ESSIE lakovima jer njih ima najviše, a i najviše ih volim. Nijanse s leva na desno su :
stylenomics, cashmire bathrobe, toggle to the top, shearling darling, rock at the top, vested interested.



hide & go chic, lapiz of luxury, bikini so teeny, garden variety, naughty nautical, mint candy apple.
watermelon, cute as a button, madison ave-hue, lilacism, sand tropez,  fiji.
Sledeći koji su na redu i koje takođe mnogo volim jesu Golden Rose WOW lakovi. Tako su mali i slatki. Sviđa mi se što ih je lako potrošiti, a opet uspeti isprobati razne boje.
72, 52, 57, 61, 49, 30, 12, 17, 04.
Ostali Golden Rose lakovi koje posedujem su iz Rich Color kolekcije, kao i oni standardni, koje najmanje volim od svih kolekcija koje postoje.
76, 12, 47, 114 (jolly jewels kolekcija), 287, broj se izbrisao, 308, 241, 201.
China Glaze lakovi me nisu posebno oduševili, kvalitet za taj novac je stvarno loš. Možda je to zbog toga što su ovi lakovi neonci, koji su generalno nekvalitetniji od ostalih.
Too yacht to handle, Highlight of my summer, At vase value, Neon & on & on, There's snow one like you, Techno.
Dior lakove sam uglavnom dobila, ali nisam oduševljena sa njima. Ne mogu da kažem da su loši, ali nisu ništa bolji od Essie lakova, koji su tri puta jeftiniji.
981, 970, 906, 707, 607.
Zoya lakove volim i super su kvaliteta, kao i Claire's lakovi.
Jacqueline, Shelby, Storm.  (29509- white neon, 38960- strawberry)
Opi lakovi su mi takođe odlični. Imaju lepe boje i super je kvaltet, ali ih ne posedujem puno, što moram da promenim. :D
Amore at the Grand Canal, la paz-itively hot, ne znam naziv ovog lila laka i No room for the blues.
Posedujem samo dva Rimmel laka ( 408- Peachella, 835 Bright back at you ) i tri Alessandro laka ( Nijansa Alessandro lakova uglavnom ne piše na bočici, znam samo da je poslednji  Deep ocean blue)
Slede marke od kojih imam samo po jedan lak. Deborah 19, Loreal 330 Fuchsia palace, Kiko 497, Isabelle Dupont 417, Bourjours nema naziv, Sixteen 566.
I ostali su lakovi koje sam zaboravila da slikam sa ostalom družinom.
Dior 800, Dior Addict 670, Lancome Black Sepia.
I na kraju cela družina na okupu. To bi bilo to za ovaj post. Kako su se Vama svideli lakovi koje posedujem? Koliko Vi imate lakova u svojoj kolekciji? Da li mislite da je ovo previše lakova za jednu devojku ili da je dovoljno? :D

Pratite me na instagramu kako biste videli kako ove nijanse izgledaju na mojim noktima.
IG: dajaaaanaa

Do narednog posta ♥





Коментари

Популарни постови