KOOZMETIK krema za lice M


Mnogo volim da isprobavam nove kremice i da vidim šta to mogu da pruže mojoj koži. Moj izbor u poslednje vreme su proizvodi prirodnijeg sastava. KOOZMETIK je brend koji se proizvodi kod nas i mnogo mi je drago što je neko u našoj zemlji uspeo da napravi nešto kvalitetno i što vredi.

Šta kaže proizvodjač?
KOOZMETIK proizvodi su napravljeni od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka iz svih krajeva sveta, po specijalnoj recepturi i najvišim standardima proizvodnje, sa svim sertifikatima sirovina sa domaćeg i EU tržišta. KOOZMETIK proizvodi su pakovani u zdravoj, funkcionalnoj i svedenoj ambalaži od 100% recikliranog papira, koja čuva kvalitet proizvoda.
Dnevna krema za mešovitu i masnu kožu kojom se lagano hidrira, održava hidrolipidnu barijeru i pojačava prirodni proces čišćenja kože. Ima jako lep, blag i prijatan citrusni miris. Dolazi u tamnoj teglici i ima 60 ml.
Kremu sam krenula da koristm u julu mesecu i u tom periodu bila mi je "prejaka". Obično je nanosim neposredno pre izlazka iz kuće, a kako su vrućine bile ogromne, ubrzo sam mogla da osetim da mi se koža lica znoji. Kao da je samo sedela na licu i ništa nije radila. Dok za veče mi je bila nešto bolja.
Međutim, kako smo zašli u jesen moja koža je obožavala ovu kremu.
Ima jako lepu strukturu, s obzirom na bogat sastav, uopšte nije masna. Koža posle nje dobije zdrav sjaj. Ostavlja lepljiv osećaj, ne nešto preterano, ali zbog glicerina koji se nalazi u vrhu sastava, predstavlja odličnu podlogu za šminku. Mojoj koži pruža izuzetnu hidrataciju i jako sam zadovoljna sa ovom kremom. Kupiću je u nekom narednom periodu sigurno.

KOOZMETIK PROIZVODI NE SADRŽE:
 paraben / lanolin / imidazolidinyl urea i diazolidinyl urea / mineralna ulja tečnog parafina, vazelin, petrolatum, petroleum / propylene glycol / sodium lauryl sulphate (SLS) / sodium lauryl ether sulphate (SLES) / triethanolamine / dimethicon / diethyl-meta-toluamide deet / veštački mirisi / veštačke boje
CENA: 2190 RSD

U Srbotrade apoteci sam je platila oko 1750 rsd.

Da li ste Vi probali nešto od ovog brenda? Ako jeste, imate li neku preporuku za mene?

Do narednog posta ♥




Коментари

Популарни постови