EMPTIES #4

Stvarno bih mogla da promenim ime bloga u Empties. Generalno, volim da gledam videe na ovu temu i čitam postove. Imam osećaj da bolje steknemo utisak o nekom proizvodu kada ga do kraja potrošimo. Da ne dužimo više, krećemo prvo sa proizvodima za lice.
BIOTEN micelarna voda- koristila sam je samo za skidanje šminke i posle sam obavezno morala da se umijem, ostavlja film na koži koji mi se ne dopada. Mislim da mi je dosta isušila područje oko očiju i znale su oči da me peku od nje. Ne bih je kupila ponovo.
AKVABENT aktivni kiseonik- proizvod koji mnogo volim, jako lepo umiruje kožu. Detaljnije o njemu možete pročitati u ovom postu.
BIOTEN piling - proizvod koji su mnogi blogeri hvalili, dok ja sam ostala ravnodušna. Nije mi izazvao nikakve iritacije. Ima u sebi čestice koje vrše piling, meni te čestice jednostavno nisu bile dovoljne. Može da prođe kao gel za svakodnevno umivanje.
SHISEIDO pena za umivanje - odlična mi je bila. Mogu slobodno da kažem omiljeni proivod za umivanje, ne isuši mi kožu, ostavi je finom i mekanom. Samo cena me odbija. Iz iste kolekcije je tu i neki koncentrat, ali njegovo dejstvo nisam uopšte videla, tako da nema potrebe da pišem nešto više o njemu.
JESSA gel za intimnu negu - odličan. Možete ga videti u svakom empties postu, do sad sam potrošila sigurno 10 bočica.
BALEA gel za tuširanje - rešila sam da ne stavljam više kupke u empties postove, jer se troši pa se troši. Ne volim da vidim u Empties postovima jedno 5,6 kupki, kesice od tupfera i vate i onda da pročitam jao šta sam sve potrošila u proteklom periodu. :O Kupaš se redovno, shvatam. (Ovaj gel je super, ne iritira kožu i miris me odmah podseti na leto.)
BALEA balzam - opet proizvod koji iznova i iznova kupujem. Prelepo omekša kosu i krajevi mi budu jako lepi od njega.
I poslednje sa slike je neki mali gel za tuširanje, nije loš.
Tri proivoda za negu tela i sva tri su odlična. Fenjal me je pozitivno iznenadio, skroz lagana formula, brzo se upija, ostavlja kožu mekom i glatkom. Miris prelep, mene podseća na miris pamuka. Ovaj konkretno mislim da ne bi bio pravi izbor za suvu kožu. Treaclemoon skroz okej losion, miris je jako lep u pakovanju, ali kad se nanese na kožu, nije mi toliko lep miris. I neka random marka, čini mi se Migrosova. Sasvim solidan proizvod, brzo se upija, koža mi bude mekana iako ima alkohol odmah pri vrhu sastava.
B.U. i Playboy parfemi  - stvarno ništa posebno, dobila sam ih na poklon. Miris ovog Playboya mi se više sviđa i njega bih mozda nekad kupila.
Nivea roll on - koristim ovaj već dugo, ima lep miris i fino radi posao. Međutim ne volim što ima Al u sebi.
Lilly uljani skidač laka za nokte - Najomiljeniji! Stalno ga kupujem, odlično radi posao i nisam primetila da mi nešto više isušuje nokte.
Pantenol obavezno moram imati u kući. Koristim ga posle brijanja i ako mi je koža upaljena namažem da mi malo smiri stanje. Odličan je.
AVON nutra effects kremice - Za masnu kožu lica. Obe su mi odgovarale. Ova prva je sa spf-om, a druga je gel krema. Nikakve iritacije nisu mi izazvale, jako lagane, odlične za leto. Kupujem ponovo sigurno. O KOOZMETIK kremici sam detaljnije pisala u ovom postu.
CHINA GLAZE (Son of a peach) - Ja ne znam kako, ali više od pola ovog laka je isparilo. Sigurno ga neću kupiti ponovo, nisam preterano oduševljena CG lakovima, boje imaju fantastične, ali džabe.
OPI (Pamplona purple) Prelep lak, uživala sam dok sam ga trošila, formula je super, puna prekrivenost sa dva sloja, brzo se suši. Odličan.
Planiram već duže vreme post o ovom nadlaku, mislim da sad koristim petu bočicu. Odličan je, pisaću više o njemu u zasebnom postu.
Napokon sam potrosila Labello malinicu, što znači da nema više balzama u kutijicama. (jeej) Neću više uzimati Labello balzame, dok ne promene sastav, koji nikako ne valja. Ovaj konkretno, stvara zavisnost, koliko god to ludo zvučalo, ali non stop je potrebno da ga mažes. Ostavlja čudnu boju ako se više stavi na usne. I poslednje imamo tester nekog Estee Lauderovog karmina, moj cilj -smanjiti kolekciju proizvoda za usne. Dobro napredujem! :D


I to bi bilo sve za ovaj post. Recite mi da li smo koristili neke iste proizvode i kako se Vama dopadaju? 



Do narednog posta♥


Коментари

  1. I ja obozavam empties postove :D Dobro je da sam kod tebe procitala za Bioten micelarnu, planirala sam nju da uzmem kad potrosim ovu koju trenutno imam. Skidam je sa spiska jer ne volim taj osecaj stvaranja filma na kozi... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj meni je katastrofa bila, sad koristim Baleinu i zadovoljna sam. Za te parice skroz ok. :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala što ste izdvojili vreme da napišete komentar :)

Популарни постови